Новини з будівельних майданчиків метро на Виноградар

image
 
Котлован майбутньої станції “Мостицька”: споруджуємо камеру дощової каналізації та влаштовуємо гідроізоляцію перекриття з ПВХ-мембрани, яка, за потреби, передбачає можливість відновлення під час експлуатації об'єкта. Враховуючи, що ст. “Мостицька” та “Проспект Правди”, а також тунелі між ними, проходять максимально близько до житлових багатоповерхівок, перед гідроізоляцією буде виконано шумопоглинальну ізоляцію. Ця технологія забезпечить нормативні вимоги з мінімізації шуму та вібрації у прилеглій забудові.
 
Оборотні тупики за майбутньою станцією “Проспект Правди”: монтуємо розкоси та пояси кріплення котловану, паралельно продовжується стабілізація грунтів у котловані за технологією Jet grouting - укріплення водонасичених грунтів шляхом нагнітання під високим тиском спеціального цементного розчину через бурову колонку. Струмінь розчину буквально «розрізає» грунт, змішуючись із ним і утворюючи щільну цементогрунтову масу, яка значно покращує несучу здатність та водонепроникність фундаменту.
 
Підсилюємо також фундамент житлового будинку, що розташований поруч із цієї будівельною дільницею - влаштовуємо у підвалі розподільчу плиту, яка додатково підсилить основні конструкції будівлі, зокрема й фундамент.
 
Тунель глибокого закладення між станціями “Сирець” та “Мостицька”: розробляємо грунт оправи 42-метрової демонтажної шахти (ствола) та влаштовуємо залізобетонні конструкції поясів. Демонтажна шахта необхідна для підйому тунелепрохідного щита на поверхню після завершення проходки.
 
Двоярусні монолітні тунелі між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”: продовжуємо бетонування стін та перекриття тунелів. Наразі вже збудовано майже 200 метрів двоярусних тунелів.
 
На всіх будівельних дільницях здійснюється перенесення інженерних мереж, що знаходяться в межах плями забудови. Зокрема, перенесення системи водопостачання та водовідведення, включаючи каналізаційні мережі. Проводяться роботи з перенесення газових мереж середнього та низького тиску, переміщення кабельної мережі напругою 10 кВ та тепломереж, що дозволяє зберегти їхню функціональність і уникнути перешкод для подальших будівельних робіт.