ДІЯЛЬНІСТЬ

Мостобудування

Дорожнє будівництво

Промислове будівництво

Проєктування

З перших днів повномасштабної війни і до сьогодні Autostrada спрямовує зусилля на підтримку Збройних сил України, посилення її обороноздатності та відбудову країни.

Ми працюємо у всіх регіонах, де велись, або досі тривають бойові дії. У прифронтових зонах дороги та мости стають "шляхами життя”, надаючи доступ до медичної допомоги, евакуації населення, переміщення військової техніки та гуманітарних вантажів. Часто дорожники і мостовики стають до важливої роботи відразу після піротехнічних підрозділів.

 

Autostrada, виконуючи стратегічні завдання, веде роботу над відбудовою складних інженерних споруд та бере участь у захисті об’єктів енергетики.

 

Відремонтовано понад 2 000 км доріг та понад 200 мостових переходів, під час повномасштабного вторгнення відновлено 50 об’єктів інфраструктури.

 

 

Основні відновлені об’єкти:

Автомобільний міст через річку Десна біля Чернігова
Перша черга Подільсько-Воскресенського мостового переходу
Шляхопровід на об'їзній Чернігова
Міст через річку Сейм біля Батурина
Міст через річку Ірша на Варшавській трасі (Житомирщина)
Лівобережна розв'язка Дарницького мосту в Києві

ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО

Autostrada будує українську мережу доріг світового рівня.

 

Autostrada здійснює капітальний ремонт, будівництво та експлуатаційне утримання доріг.

 

У передвоєнному 2021 році Autostrada здійснювала будівництво 70 об'єктів одночасно. Ми відремонтували понад 800 кілометрів доріг. Зокрема, за 80 днів збудували дорогу Немирів - Ямпіль протяжністю 125 км з проведенням робіт з поширення дорожнього покриття. Станом на сьогодні відремонтовано понад 2 000 км доріг.

 

Завдяки власним мобільним асфальтобетонним заводам та пересувним лабораторіям можемо запускати роботи на новому об'єкті у стислі терміни. Парк техніки від найкращих світових виробників та команда професіоналів з багаторічним досвідом гарантують якісне будівництво та відновлення автошляхів.

 

Земляні роботи

 

При виконанні земляних робіт здійснюється виїмка грунту, прокладка дренажних каналів, зведення насипів. Наші фахівці здійснюють аналіз системи ґрунтів з урахуванням всіх особливостей і призначення дороги, рельєфу місцевості, кліматичних особливостей регіону, розташування водойм, складу нижніх шарів ґрунту та інші чинників.

Фрезерування

Під час підготовки до капітального чи ямкового ремонту фрезерується асфальтобетонне полотно — це часткове зняття верхнього шару, що поліпшує зчеплення коліс з дорожньою поверхнею і зменшує ризик ДТП. Знятий шар асфальту використовується для укріплення основи дорожнього полотна.

Холодний ресайклінг

Метод холодного ресайклінгу передбачає переробку матеріалів старого дорожнього покриття та вкладання його на нижні шари дороги. Технологія полягає в подрібненні верхнього шару покриття з подальшою стабілізацією його за допомогою бітумних просочень. Ремонт асфальтового покриття обходиться набагато дешевше за рахунок повторного використання дорожнього одягу.

Укладання асфальту

Асфальт укладається у багато шарів за технологією, яка відповідає європейським стандартам. Роботи здійснюються сучасними асфальтоукладачами VÖGELE та катками HAMM із суворим дотриманням всіх технологічних вимог. 

Гарантія якості

Ми контролюємо якість на кожному етапі та гарантуємо надійну експлуатацію доріг протягом 10 років

Про Контроль якості

Безпека руху

Компанія власними силами виконує роботи з забезпечення безпеки руху, зокрема, встановлення бар’єрних огороджень, освітлення, дорожніх знаків, бордюрів, нанесення розмітки, облаштовуємо тротуари, зупинки громадського транспорту, а також будуємо майданчики для габаритно-вагового контролю.

МОСТОБУДУВАННЯ

Autostrada виконує роботи з будівництва та реконструкції мостів і штучних споруд будь-якої складності. Побудувано та відновлено понад 100 мостових переходів.

 

Власна команда проєктування, власні виробництва та новітня техніка від провідних світових виробників дозволяють реалізовувати найскладніші об'єкти у найстисліші терміни.

Етапність зведення мосту

 

1. Геодезичні та геологічні роботи.

2. Проєктування мосту. 

3. Зведення фундаменту. У залежності від проєкту фундамент може бути мілкого закладання (кладуться на природну основу грунту) та глибокого закладення (свайний фундамент)). 

4. Паралельно з виконанням фундаментних робіт відбувається облаштування підходів.

5. Влаштування ростверку — верхньої частини пальового фундаменту, що розподіляє навантаження на основу. Ростверк об'єднує головки паль і слугує опорною конструкцією для спорудження елементів опор. 

6. Зведення опор, які встановлюються на ростверк.

7. Встановлення рігелю, який приймає тиск від прогонової будови та передає навантаження на тіло та фундамент.

8. Встановлення опорних частин.

9. Монтаж прогонової будови (можуть бути різних типів у залежності від конструкції: залізобетонні, сталево-залізні, сталеві).

11. Встановлення монолітної плити підсилення (у випадку залізобетонної прогонової будови).

12. Фарбування прогонових конструкцій мосту.

13. Гідроізоляція прогонової будови.

14. Укладання асфальту.

15. Встановлення перильної та бар'єрної огорожі.

 

ПРОМИСЛОВЕ БУДІВНИЦТВО

Відбудовуємо Україну!

 

Autostrada займається зведенням магістральних водогонів.

 

Один з таких проєктів - масштабне будівництво водогону на Дніпропетровщині, де внаслідок підриву росіянами дамби Каховської ГЕС без централізованого водопостачання залишається майже мільйон осіб.

 

 

 

Проєктування

Autostrada здійснює проєктування інфраструктурних об'єктів будь-якої складності:

• доріг
• мостів 
• промислових об'єктів.

 

Autostrada виконує роботи з усіх етапів проектування об’єктів дорожнього та цивільного господарства, обстеження стану автомобільних доріг та штучних споруд, паспортизації, оцінки стану автомобільних доріг з розробкою програми ремонтних заходів та стратегії розвитку автомобільних доріг.

 

У команді працюють понад 100 фахових інженерів.

 

У період повномасштабного вторгнення рф фахівці Autostrada також працюють над реалізацією проєктів, направлених на забезпечення життєдіяльності міст та населених пунктів України, відновлення та захисту нашої Держави.

 

Стадії проєктування:

• ТЕО
• Проєкт
• Робочий проєкт
• Робоча документація.

 

При реалізації проектних рішень здійснює авторський нагляд процесу будівництва.

 

При проєктуванні сучасних об’єктів використовуються найсучасніше програмне забезпечення та комп’ютерна техніка, яка дає змогу розробляти та аналізувати моделі споруд, визначати всі розрахункові параметри та реалізовувати надскладні рішення.

 

Наші фахівці проєктують споруди із збірного залізобетону, монолітних конструкцій, металевих індивідуальних конструкцій і у поєднанні різних матеріалів конструкцій.

 

Головні інженери проєктів мають великий досвід у проєктуванні (від 15 до 45 років) і використовують свій досвід з урахуванням сьогоднішніх реалій розвитку будівельних матеріалів і конструкцій.

 

Принципи, на яких базується проєктування:

• безпека;
• зручність;
• комфортність;
• доступність;
• економічна доцільність;
• вплив на навколишнє середовище;
• міцність та надійність.