Відновлення перегінного тунелю між “Либідською” та “Деміївською”: будівельники Autostrada розкрили бетонне склепіння тунелю

image
Демонтаж аварійної ділянки тунелю триватиме в декілька етапів: спочатку розберемо усі верхні блоки оправи (вище горизонтальної осі), потім приступимо до демонтажу нижніх блоків оправи (нижче горизонтальної осі). Стійкість конструкції під час цього процесу забезпечуватимуть спеціальні телескопічні стійки, встановлені всередині тунелю. Також влаштовуємо третій ярус розпірної системи кріплення котловану.
Розпочалася підготовка до посилення частин тунелю, які прилягають з обох боків до аварійної ділянки. Посилюватимуть їх монолітною бетонною “сорочкою”. Перед влаштуванням посилення необхідно закріпити грунт навколо тунельної оправи нагнітанням хімрозчинів за збірну оправу, а також виконати ремонт тріщин у збірній оправі та чеканку швів гідроізолювальними матеріалами.
Паралельно тривають роботи з армування торцевих стін. Ці стіни влаштовуються для відгородження від грунта та води на торцевих частинах ділянки, що буде демонтуватись, а також для підвищення безпеки, запобігання обвалів грунту, пливунів і можливості подальшого виконання робіт.
Відновлення тунелю Оболонсько-Теремківської лінії київського метрополітену ведемо в режимі 24/7.