Autostrada розпочне будівництво метро на Виноградар

image
Сьогодні компанію визнано переможцем процедури закупівлі.
Будувати починаємо без авансів - за власні оборотні та кредитні кошти.
Загальна сума інвестицій у цей проєкт - понад 50 млн доларів США.
Рішення щодо заходу на цей ринок є стратегічним, компанія готувалась до цього 3 роки” - повідомив засновник Autostrada Максим Шкіль на сторінці Фейсбук.
Перше, плануємо провести детальний аналіз стану виконання робіт, над якими працювали попередні підрядні організації. Далі необхідно співставити фактично виконані обсяги робіт і ті, які потрібно виконати відповідно до існуючих проектних рішень. Після чого необхідно провести коригування проекту в частині обсягів, виду робіт та їх вартості. Для цього в нас є власний проектний інститут з окремим підрозділом підземного будівництва, в якому працівники мають значний досвід проектування метро. Відповідно цей етап робіт розпочнемо негайно.
Паралельно з документальною роботою, плануємо в найближчі місяці розпочати саме будівництво метро на Виноградар. У темпі, яким ми звикли працювати, а це завжди максимально можливий темп, потрібно робити 9 будівельних дільниць, на яких організовувати цілодобову роботу. У сьогоднішніх реаліях забезпечити такий підхід з перших днів є неможливо, оскільки за останні 10 років галузь будівництва метро практично втрачена. З перших днів Автострада задіє своїх працівників, паралельно з цим, щоб вийти на максимальні графіки будівництва, буде проведено набір та навчання персонала, фактично будемо відроджувати галузь метробудування.
Оскільки багато хто з будівельників мобілізований, цей фактор ускладнює задачу.
Суттєвий фактор, який буде впливати на темпи будівництва — це вчасне фінансування з боку держави виконання робіт.
На першому етапі плануємо розпочати роботи за власний рахунок, без авансів, далі поступово будемо нарощувати темп, паралельно організуємо набір, навчання та перекваліфікацію персоналу.
Виклики такого рівня посильні Автострада. Ставимо перед собою задачу, щоб при умові належного фінансування, вийти в 2025 році на повний темп роботи в цілодобовому режимі по всім ділянкам будівництва. Загалом плануємо задіяти понад 4000 працівників.