Подільсько-Воскресенським мостом дозволено рух усіх видів транспорту, окрім вантажного

image
Це стало можливим завдяки будівництву з’їзду з мосту на Троєщину, що включає в себе тунель під залізницею та дорогу – до вул. Петра Вершигори в напрямку просп. Романа Шухевича.
Autostrada реалізувала цей об’єкт за 9 місяців.
Що зроблено:
-відкритим способом споруджено 90-метровий тунель під залізничним полотном. Будували тунель у 2 етапи, щоб не зупиняти рух стратегічно важливого залізничного транспорту;
-відновлено залізничну колію сучасними конструктивами та технологіями;
-споруджено підвищену залізничну платформу, сходи;
-збудовано нову дорогу під розворотним кільцем швидкісного трамваю. Ширина дороги 9 м (дві смуги для руху + велодоріжка);
-облаштовано тротуари, велодоріжки, освітлення, систему дощової каналізації, підпірні стіни та шумозахисні екрани;
-зроблено підсилення з бетону на водопровідних трубах, які проходять в зоні автомобільної дороги;
-на коліях швидкісного трамваю закладено залізобетонними плитами міжколійний простір та влаштовано конструкції дорожнього одягу.
Після запуску руху ще триватимуть роботи із оздоблення стін тунелю і тротуарів, влаштування пандусу до залізничної платформи для комфорту пасажирів на станції «Райдужний» (Троєщина–2). Ці роботи будуть завершені до кінця грудня.
Над реалізацією об’єкта в режимі 24/7 одночасно працювало 4 дільниці Autostrada: мостобудівельна, дорожня, бурильно-кранова та облицювальна. Це понад 800 фахівців Autostrada.
Заїхати на Подільсько-Воскресенський міст з правого берега можна буде з вул. Набережно-Хрещатицької та виїхати — на вул. Петра Вершигори, з лівого берега заїзд — з вул. Петра Вершигори, виїзд — на вул. Набережно-Рибальську.
Будівництво з’їзду на Троєщину - лише один із етапів реалізації проєкту Подільсько-Воскресенського мостового переходу. У планах міста - комплексне завершення цього масштабного інфраструктурного об’єкта, що в рази покращить столичний трафік.