На станційному комплексі “Мостицька” виконуємо спорудження тунелів із використанням блоків ССО

Це оптимальне рішення для підземного будівництва в складних гідрогеологічних умовах. Блоки виготовляються на власній виробничій базі Autostrada, мають чіткі геометричні параметри, що пришвидшує укладання і зменшує потребу в додатковому армуванні. Суцільна геометрія блоків забезпечує рівномірний розподіл навантажень.
Продовжується будівництво двоярусних тунелів між станціями “Мостицькою” та “Проспектом Правди”, де поїзди курсуватимуть один над одним. Уже зведено понад 250 метрів тунельних конструкцій. Паралельно бетонуємо монолітні елементи розгалуження, а також триває розробка ґрунту та монтаж кріплень котловану для подальших етапів.
На оборотних тупиках за майбутньою станцією "Проспект Правди", які слугують для розвороту поїздів і нічного відстою, вже зведено стіни, перекриття та лоткову монолітну плиту. Розпочато будівництво вентиляційного вузла та зумфу для збору води. Триває подальша розробка котловану та стабілізація ґрунтів у котловані за складною та технологічно унікальною методикою Jet Grouting. Це один із небагатьох способів ефективного укріплення водонасичених і нестабільних ґрунтів, який суттєво покращує несучі характеристики основи.
На перекритій ділянці проспекту Європейського Союзу триває облаштування діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті» — важливий етап укріплення котловану, який забезпечує стабільність ґрунтів і безпечні умови для зведення підземних конструкцій. Паралельно тут проводиться перенесення інженерних мереж: систем каналізації, водопостачання, теплотрас і газопроводів середнього та низького тиску.