Метро на Виноградар будуємо в цілодобовому режимі, без свят та вихідних
Зокрема, запускаємо в роботу чергові будівельні дільниці, які були законсервовані попереднім підрядником.
Будівництво 42-метрової демонтажної шахти поблизу станції «Сирець» (саме звідси на поверхню вилучать тунелепрохідний комплекс після того, як він спорудить тунель глибокого закладення між станціями “Сирець” та “Мостицька”): завершуємо буріння січних паль оправи шахти. Після цього розпочнемо розробку грунту та влаштування залізобетонної конструкції поясів, установку елементів сходового відділення, прокладку електрокабелів освітлення, монтаж труб вентиляційного ставу, водовідливу, водопроводу, стисненого повітря. Нагадаємо, до початку робіт було виконано монтаж тимчасових металоконструкцій рам підсилення існуючих тунелів.
Майданчик з дворівневими тунелями між ст. “Мостицька” - “Проспект Правди”, що споруджуються відкритим способом: забетоновано лоткову плиту та вути, зведено каркас для бетонування стін другого ярусу тунелю. Паралельно триває розробка котловану та монтаж системи кріплення для подальшого будівництва дворівневих тунелів (де поїзди метро курсуватимуть один над одним).
За майбутньою станцією «Проспект Правди» передбачено оборотні тупики (для обороту та нічного відстою поїздів) з оглядовою канавою та службовою платформою. Конструкції споруджуватимуться у відкритому котловані. Наразі тут триває розробка котлована та монтаж розстрільних поясів. Паралельно продовжуємо виконувати роботи із зміцнення обводнених грунтів за технологією струменевої цементації jet grouting. Цементація грунтів є ефективним рішенням для посилення фундаменту та покращення характеристик грунту в межах забудови.