Будівництво метро на київський житловий масив Виноградар ведемо цілодобово та одночасно на кількох дільницях

image
 Зокрема роботи виконуються:
- зі спорудження шахтного стовбура над тунелем глибокого закладення “Сирець”- “Мостицька”;
- на майданчику з дворівневими тунелями “Мостицька” - “Проспект Правди”;
- на оборотному тупику (“Проспект Правди”).
Спорудження 42-метрового шахтного стовбура над тунелем глибокого закладення між ст. “Сирець” та “Мостицька”: оскільки місце зведення стволу знаходиться на перетині зон підвищеної фільтрації ґрунтових вод, конструкції оправи стовбура виконуємо у вигляді замкнутого контуру із буросічних паль. Це дозволить створити бетонну стіну, яка стримуватиме ґрунт і запобігатиме проникненню води. Буріння проводимо буровою установкою Bauer BG. Нагадаємо — шахтний стовбур зводиться над кінцевою точкою проходки тунелепрохідницького щита. Через шахтний стовбур щит буде піднято на поверхню після проходки.
На будівництві двоярусного монолітного тунелю між ст. “Мостицька” та “Проспект Правди”, де поїзди метро рухатимуться один над одним, триває армування та бетонування лоткової плити — так званої “підлоги” тунелю. Паралельно йде розробка котловану для продовження будівництва перегінного тунелю.
Розпочато роботи на дільниці спорудження оборотного тупику — частини кінцевої станції (“Проспект Правди”), що призначена для обороту та нічного відстою поїздів метро. Щоб стабілізувати ґрунти, які в цьому місці особливо обводнені, використовуємо технологію закріплення Jet grouting. Як це відбувається: за допомогою бурової установки під високим тиском у ґрунт нагнітається цемент, перемішується з ґрунтом і утворює тверду основу для подальшого будівництва.