Autostrada завершує будівництво першої черги Подільсько-Воскресенського мостового переходу

Подільсько-Воскресенський міст є найбільшим інфраструктурним обʼєктом столиці.
Наразі мостобудівельники та дорожники Autostrada виконують наступні роботи:
- влаштовуємо ізоляцію бетонних поверхонь проїзної частини та тротуарів;
- асфальтуємо автомобільну частину мосту;
- паралельно зводимо земляний насип для будівництва підходів до мосту;
- влаштовуємо підпірні стінки;
- встановлюємо систему водовідведення;
- встановлюємо мостове бар’єрне огородження та шумозахисні екрани.
На будівництві задіяно понад 400 працівників і понад 100 одиниць техніки.
Роботи на об'єкті Autostrada почала у серпні, завершимо на початку листопада.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід складається з двох ярусів (автомобільна дорога і метро), містить три мости: через Дніпро, Гавань та Десенку, естакаду на Рибальському півострові, лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакаду на Трухановому острові, естакаду в урочищі Горбачиха, заїзд на мостовий перехід з перетину вулиць Набережно-Хрещатицька та Верхній-Нижній Вал.
Загальна довжина мосту - 9 км. Автомобільна частина складається із 3 смуг в кожному напрямку.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід отримав звання одного із найбільших довгобудів.
Нарешті запланована перша черга будівництва наближається до завершення.
Запуск Подільсько-Воскресенського мосту з’єднає Русанівські сади та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше - і з Райдужним масивом та Троєщиною, розвантажить Північний міст, уможливить майбутній запуск метро на Троєщину.