Autostrada розпочала будівництво метро на столичний житловий масив Виноградар
Продовжуємо Сирецько-Печерську (“зелену”) лінію - від станції “Сирець”. Загалом передбачено будівництво двох станцій - "Мостицька" та "Проспект Правди". Ділянка від станції "Сирець" до станції “Мостицька” прокладатиметься закритим способом - методом тунельної проходки. Від «Мостицької» до «Проспекту правди» – відкритим способом. Загальна протяжність будівництва (від ст. “Сирець” до ст. “Проспект Правди”) - 3, 78 км.
На ділянці “Мостицька” - “Проспект Правди” фахівці Autostrada продовжують спорудження унікального для України двоярусного прямокутного монолітного тунелю. Така конструкція зумовлена специфікою інфраструктури щільно забудованого житлового району. Наразі розробляємо котлован та монтуємо систему кріплень для подальшого будівництва тунелю. На забетонованих ділянках, які залишилися від попереднього підрядника, продовжуємо влаштовувати ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани, яку можна відновлювати навіть після вводу об’єкта в експлуатацію. Така гідроізоляція була використана під час будівництва ділянки тунелю між станціями “Либідська” та “Деміївська”. На готових ділянках тунелю виконуємо зворотну засипку грунтом.
На інших будівельних майданчиках об’єкта команда Autostrada веде підготовчі роботи. Загалом об’єкт включає 6 будівельних дільниць.
Важливо, що спорудження метро на Виноградар Autostrada розпочала за власні обігові кошти, без жодних авансів.