Autostrada продовжує будівництво метро на Виноградар в режимі 24/7

Розширення “зеленої” Сирецько-Печерської лінії — важливий етап розвитку транспортної інфраструктури столиці. Попри динамічне зростання Києва, густонаселені райони, зокрема Виноградар, досі не мають швидкого сполучення з центром міста. Окрім транспортної функції, метро також слугує надійним укриттям під час повітряних тривог, що особливо актуально в умовах воєнного стану.
Роботи тривають на ділянці протяжністю 3,78 км. Зводимо 2 станції метро «Мостицька» та «Варшавська» (будівельна назва «Проспект Правди») та дільницю вилочного відгалуження в бік майбутньої станції «Виноградар».
Між станціями «Мостицька» та «Варшавська» будуються двоярусні монолітні тунелі відкритим способом - продовжуємо бетонування стін та перекриття тунелів. Споруджено вже понад 750 метрів двоярусних тунелів. Будівництво цих конструкцій відбувається вже на двох ділянках одночасно. Також бетонуємо другий поверх тунелів на відгалуженні в бік майбутньої станції “Виноградар”, щоб якнайшвидше відновити транспортний рух на поверхні.
Станція “Мостицька”: починаємо влаштування монолітних конструкцій вестибюля. Крім того, тут вже завершено монтаж перегінних тунелів з блоків ССО (підʼїзд до станції) та будівництво основних конструкцій вентиляційного вузла.
Станція “Варшавська”: на завершальній стадії монолітні роботи на оборотних тупиках, де поїзди метро змінюватимуть напрям руху та відстоюватимуться вночі. Будуємо підземний перехід до цієї станції.
На окремих ділянках наразі ведеться струменеве цементування ґрунтів за технологією Jet Grouting. Для виконання цих робіт використовуємо нові сучасні бурові установки. Одна з них це Casagrande C6 XP2 - гусенична бурова машина, яка дозволяє з високою точністю виконувати роботи в складних умовах. Її використовують під час струменевого цементування та інших фундаментних робіт, де потрібна максимальна точність, стабільність і витривалість техніки. Установка має гідравлічний привід, що дозволяє працювати на важкодоступних ділянках та виконувати буріння в різних положеннях завдяки продуманій кінематиці. Оснащена радіокерованим пультом, що дає змогу оператору працювати безпечніше та зручніше. Наразі влаштовано 3100 Jet-паль.
Метробудівельний підрозділ Autostrada об’єднує близько 2000 кваліфікованих фахівців та має весь необхідний комплекс сучасної спецтехніки та механізмів для повного циклу будівництва метро. Зокрема, це тунелепрохідницький щит нового покоління, установки для виконання складних інженерних завдань за технологіями Jet Grouting та «стіна в ґрунті». Власне виробництво залізобетонних виробів і металоконструкцій, а також два бетонні заводи, задіяні для реалізації цього проєкту, забезпечують необхідну автономність і стабільність. Усе це дозволяє зберігати швидкі темпи будівництва, контролювати якість на кожному етапі та не залучати субпідрядників.