Autostrada будує нову ділянку тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська”

image
Фахівці компанії вже влаштували бетонну основу, тривають гідроізоляційні роботи та в’язка каркаса лоткової плити майбутнього тунелю.
Якість гідроізоляції має критичне значення, що впливає на експлуатаційні характеристики та довговічність функціонування тунелю. Задля зменшення ризиків підтоплень у будівництві нового тунелю ми використовуємо спеціальну ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани. У чому переваги такої гідроізоляції?
✅ Система гідроізоляції складається з восьми окремих секцій, які можна окремо відновлювати навіть після закінчення будівництва та вводу тунелю в експлуатацію;
✅ Під кожну секцію закладають спеціальні штуцери, від яких за оправу тунелю виводяться трубки. У разі пошкодження гідроізоляції через ці трубки можна буде закачувати смолу або акрилатний гель, які наповнюють увесь простір і таким чином відновлюють пошкодження;
✅ Таке рішення вперше застосовується при будівництві метро в Україні. Ремонтно придатна гідроізоляційна система нещодавно була використана при спорудженні одного з найдовших залізничних тунелів України - Бескидського тунелю у Карпатах.
Паралельно наші спеціалісти продовжують виконання робіт з укріплення залізобетонною “сорочкою” старого тунелю, який прилягає до аварійної ділянки. Вже було завершено перший етап торкретування (набризк-бетону на поверхню оправи тунелю) та нанесено гідроізоляційне покриття. Наразі триває влаштування арматурного каркасу “сорочки” – армування виконується плоскими зварними каркасами, об’єднаними в єдину просторову конструкцію за допомогою поздовжньої розподільної арматури. На другому етапі влаштування бетонної «сорочки» фахівці Autostrada виконають підсилення існуючої оправи тунелю.