Autostrada будує нову ділянку тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська”

Фахівці компанії вже влаштували бетонну основу, тривають гідроізоляційні роботи та в’язка каркаса лоткової плити майбутнього тунелю.
Якість гідроізоляції має критичне значення, що впливає на експлуатаційні характеристики та довговічність функціонування тунелю. Задля зменшення ризиків підтоплень у будівництві нового тунелю ми використовуємо спеціальну ремонтно придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани. У чому переваги такої гідроізоляції?



Паралельно наші спеціалісти продовжують виконання робіт з укріплення залізобетонною “сорочкою” старого тунелю, який прилягає до аварійної ділянки. Вже було завершено перший етап торкретування (набризк-бетону на поверхню оправи тунелю) та нанесено гідроізоляційне покриття. Наразі триває влаштування арматурного каркасу “сорочки” – армування виконується плоскими зварними каркасами, об’єднаними в єдину просторову конструкцію за допомогою поздовжньої розподільної арматури. На другому етапі влаштування бетонної «сорочки» фахівці Autostrada виконають підсилення існуючої оправи тунелю.