24/7 споруджуємо найбільший мостовий комплекс на Десні біля Чернігова
Завершуємо важливий етап будівництва - металеву прогонову будову (низову гілку) мосту встановлюємо на опорні частини у своє проєктне положення.
Процес опускання прогонової будови тривав близько місяця у 6 етапів.
Як це відбувалося? Металева конструкція після збирання на стапелі і поздовжнього насування була встановлена на тимчасові опорні пакети. Висота одного місця обпирання складала близько 1,6 м. Обпирання було виконано за допомогою інвентарних металевих пакетів, висота кожного пакета - 12 см. За допомогою 150-ти та 200-т тонних домкратів, послідовно на кожній опорі, піднімали конструкцію на 15 см та демонтували по одному опорному пакету з кожної точки обпирання, аж поки прогонова будова стала на опорні частини - на своє постійне місце.
Вже навесні низовою гілкою мосту маємо відкрити рух!
Наразі мостобудівельники монтують закладні деталі під перильне та бар’єрне огородження. Невдовзі розпочнемо бетонування монолітної залізобетонної прогонової будови у вісях опор 1-3(ліва гілка мосту) -- на “київській” стороні.
Паралельно йде процес насування металевої балки другої (верхової) гілки мосту через русло Десни. Це один із найбільш трудомістких етапів роботи на штучній споруді. Проводять його за допомогою потужних гідравлічних домкратів, які штовхають металеві конструкції вперед на опори. Станом на сьогодні насунуто 149 із 303 метрів погонних.
Повне завершення будівництва мостового комплексу на Десні плануємо до кінця 2024 року!