Нове обладнання для будівництва метро на Виноградар

image
Будівництво метро на Виноградар:
На станційному комплексі «Мостицька» розпочався один із найважливіших етапів — будівництво діафрагмових стін для укріплення котловану. Для цього використовуємо метод «стіна в ґрунті». Ця технологія забезпечує стабільність та безпеку майбутніх тунелів і підземних споруд метро, створюючи надійну основу для подальших робіт.
Для виконання цих складних інженерних завдань Autostrada проінвестувала у нове спеціалізоване обладнання — бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.
Техніка Casagrande широко застосовується у світі під час будівництва метрополітенів і тунелів завдяки здатності ефективно працювати у складних ґрунтових умовах, що особливо актуально для київського рельєфу. Нове обладнання дозволить вести роботи стабільно, без затримок і технічних збоїв, дотримуючись високих стандартів безпеки та якості.
Технологія «стіна в ґрунті» передбачає створення глибокої вузької траншеї, яка розробляється під захистом бентонітової суспензії. Суспензія заповнює траншею, стабілізує її стінки та запобігає проникненню ґрунтових вод до моменту бетонування. У траншею встановлюється арматурний каркас, після чого відбувається укладання бетонної суміші, що витісняє суспензію вгору. Бентонітова суспензія відводиться і може бути використана повторно. «Стіна в ґрунті» використовується для огородження котловану з подальшим його розкріпленням, у якому відкритим способом будуються тунелі та станційні комплекси метрополітену. Цей метод незамінний у щільно забудованій міській місцевості й дозволяє прискорити будівельний процес.
На перекритій частині проспекту Європейського Союзу фахівці Autostrada влаштовують форшахту — підготовчий етап для подальшого зведення діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті».
Паралельно на всіх дільницях об’єкта тривають роботи з перенесення інженерних мереж.
Будівництво метро на столичний житловий масив Виноградар триває цілодобово.